BETALINGER, FORSENDELSE & RETUR

Følgende vilkår & retningslinjer vedrører kun varer købt i vores webshop.
Vær opmærksom på, at varer købt i vores webshop, kun kan returneres til vores webshop.
For adresse, se Returadresse.

Betalinger

Vil du foretage et køb?
Ved køb af et produkt på stilleben.dk modtager du en e-mail bekræftelse. Bemærk venligst, at ordren ikke accepteres, før vi har dobbelttjekket, at det ønskede produkt er på lager. Når dette er gjort vil du modtage en endelig ordre- og forsendelsesbekræftelse.


Betaling
På stilleben.dk kan du betale med VisaDankort, Visa, Mastercard og MobilePay.


Brug for hjælp?
Kontakt venligst vores webshop:
man. - Tors: 09.00-15.00⼁Fre: 9.00-12.00.
Telefon: +45 22 89 90 97 eller e-mail: webshop@stilleben.dk


Skatter
Ved bestilling fra et EU-land betaler du dansk skat på grund af reglerne om varer fri mobilitet. Men hvis du bestiller fra et land uden for EU*, vil du ikke blive opkrævet danske afgifter, men vil blive opkrævet med dine lokale afgifter. Ved kassen vil de danske afgifter fremgå, indtil du indtaster din adresse og landeoplysninger. Så fjernes den danske afgift fra din ordre, og dit køb gennemføres uden danske afgifter.

* Når du bestiller fra lande uden for EU, kan din pakke blive opkrævet med lokale skatter eller gebyrer ved indrejse i landet. Størrelsen på skatterne eller gebyrerne afhænger af, hvilket land du bestiller fra. Kunden er ansvarlig for betaling af disse skatter eller afgifter. Landets toldvæsen kan forsinke din pakke, indtil betalingen er foretaget.


Fejl og afvisninger

Vi forbeholder os retten til at afvise og annullere enhver ordre, som anses for påvirket af systemfejl, prisfejl eller mistanke om betalingsmisbrug.

Vi bestræber os på at sikre, at alle oplysninger på vores hjemmeside er korrekte. Vi er dog ikke ansvarlige for utilsigtede unøjagtigheder (herunder fejl vedrørende priser og leveringstid) og typografiske eller systemfejl. Alle oplysninger kan ændres uden varsel.

Klager? (Det håber vi bestemt ikke)
Vi håber I alle er tilfredse – hvis ikke, så kontakt venligst vores webshop på telefonnummer +45 22 89 90 97 man. – Tors. kl. 9-15/fre. 8-12 eller send os en mail: webshop@stilleben.dk

– stilleben.dk handler efter de retningslinjer og love, som er fastsat af Forbrugerstyrelsen. Reklamation kan ske efter de regler, der er fastsat i købeloven. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden for 24 måneder efter købet. Dette gælder dog ikke fejl, skader eller slitage forårsaget af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Forsendelse

Forsendelse inden for Danmark
Afhentningssted levering fra: 55 kr. / Fri fragt over 1000 kr
Hjemlevering fra: 75 kr
Kontorlevering fra: 65 kr

Al forsendelse i Danmark sker via GLS. Når du bestiller afhentningsbutik levering, kan du vælge, hvilken butik du foretrækker ved kassen.
Vi sender ikke til Grønland, Island eller Færøerne.


Forsendelse til hele verden
Sverige 95 Kr
Tyskland 95 Kr
Holland 110 Kr
Belgien 110 Kr
Østrig 135 Kr
Frankrig 135 Kr
UK 175 kr
Schweiz 235 Kr
Norge 275 Kr
Resten af ​​Europa * 185 kr
* Eksklusivt for Tyrkiet, Rusland og Ukraine

Resten af ​​verden: Prisen beregnes ved kassen
Der kan tillægges et øgebyr på nogle destinationer.

Desværre sender vi ikke til USA og Canada i øjeblikket.


Leveringstidspunkt*
Danmark: 1-3 hverdage
Europa: 2-5 arbejdsdage
Resten af ​​verden: 3-6 arbejdsdage
* For lande uden for EU kan der forekomme forsinkelser på grund af brugerdefinerede kontroller. Generelt kan der opstå forsinkelser ved særlige travle lejligheder - for eksempel jul.

Al forsendelse sker via GLS/UPS/Bring.
Bestil inden kl. 12 (middag) på hverdage – og din ordre bliver afsendt samme dag.

Vender tilbage

Returpolitik
Varer købt på stilleben.dk kan fuldt ud returneres og refunderes inden for 30 dage efter modtagelsen. Hvis du ønsker at returnere dit køb, bedes du markere, hvilken vare du ønsker at returnere på din kvittering og inkludere det i din returpakke. Bemærk også, hvis du har klager over det produkt, du ønsker at returnere.

Vær opmærksom på, at fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, der åbenlyst reducerer salgsværdien væsentligt. Produkterne skal returneres ubrugte og i samme stand som de var ved modtagelsen og i original emballage. Hvis ikke, vil du modtage en refusion svarende til varens tilstand.
Du er ansvarlig for varerne, indtil vi modtager dem, og du skal selv dække returomkostningerne. Hvis en vare går i stykker eller går tabt under forsendelsen, kan du holdes ansvarlig. I så fald er det dit eget ansvar at dokumentere returneringen.


Tilbagebetale
Når vi modtager din pakke, og varerne er godkendt, returnerer vi ordrebeløbet til det kort, der blev brugt ved købet


Retur adresse
Stilleben
c/o Tekstillogistik
Marsvej 7
7430 Ikast
Danmark

Bemærk venligst, at vi ikke accepterer returforsendelse sendt til afhentningsbutikker. Det er heller ikke muligt at returnere pakker med fragtfirmaet DAO.
Vi modtager kun returordrer købt i vores webshop. Varer købt i vores flagskibsbutik skal returneres til vores flagskibsbutik.


Ønsker du at bytte en vare – anden farve / anden størrelse?
Vores bytteprocedure ligner fuldstændig vores returprocedure. Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden farve eller størrelse, bedes du returnere varen som beskrevet ovenfor, og afgive en ny ordre, der indeholder den farve eller størrelse, du ønsker. Vi refunderer hele betalingen af ​​de købte varer ved modtagelse af din returnerede pakke.


Har du glemt at hente din pakke?
Hvis du glemmer at afhente din pakke i din valgte afhentningsbutik, vil den automatisk blive sendt tilbage til os. Hvis dette sker, refunderer vi betalingen af ​​de købte varer. Vi refunderer dog ikke forsendelsesomkostningerne.


Beskadigede pakker?
Varerne er forsikret under transport, og vi beder dig tjekke indholdet af pakken ved modtagelsen. Hvis pakken eller indholdet er beskadiget ved modtagelsen, bedes du give os besked inden for 24 timer efter modtagelsen, så vi kan få varens omkostninger refunderet. Send os venligst billeder til webshop@stilleben.dk af pakken, emballagen og de beskadigede varer. Efter godkendelse giver vi dig en gratis returlabel og beder dig returnere pakken til os. Når den er modtaget, vil vi venligst erstatte varen eller returnere varens pris, hvis den ikke længere er på lager.